Maatskappy sekretaresse

Laat ons kundige span jou korporatiewe voldoeningsbehoeftes hanteer terwyl jy daarop fokus om jou besigheid te laat groei.

Die belangrike rol van maatskappysekretarisse in nakoming, regulering en bestuur

Jou maatskappy het baie vereistes en mandate wat nagekom moet word om suksesvol te wees en binne Suid-Afrika te groei. Administratiewe laste kan dikwels na 'n nimmereindigende taak van voldoening en regulering lyk.

En dis waar 'n maatskappysekretaris intree. By Thryv Accountants het ons dit ons missie gemaak om ons dienste aan te pas om besighede en korporasies in Suid-Afrika te ondersteun. Maar eerstens, wat is 'n maatskappysekretaris, en het jou besigheid een nodig?

Inleiding

Wat doen 'n maatskappysekretaris?

’n Maatskappysekretaris doen veel meer as om net regsake te hanteer. Hulle hou toesig oor die wetlike keuses wat relevant is vir jou maatskappy/korporasie se bestuur en besigheid. Maatskappysekretarisse het 'n sterk administrasieplig binne jou organisasie, om voldoening te handhaaf en te verseker dat alle direksiebesluite ten volle geïmplementeer word.

Maatskappysekretarisse is 'n belangrike bron van raad vir jou besigheid, wat kan wissel van regsvoorligting tot rekeningkundige advies oor finansiële verslagdoening tot die formulering van strategieë en korporatiewe beplanning.

Maatskappysekretarisse is in beheer van 'n maatskappy se administrasie en nakoming. Ten spyte van die titel is die pos nie klerklik of sekretarieel in die tradisionele sin nie. Elke suksesvolle, goed bestuurde besigheid vereis 'n bestuurspesialis wat 'n kultuur van soliede bestuur kan ontwikkel en as 'n betroubare konsultant oor kritieke probleme kan dien.

Eenvoudig gestel, 'n maatskappysekretaris dien as 'n raadgewer vir die raad van direkteure en help hulle om ferm en wetlik regte administratiewe keuses te maak.

Rol

Wat is die rol van 'n maatskappysekretaris in Suid-Afrika?

Die rol van 'n maatskappysekretaris is om sakedirekteure by te staan in hoe om hul ondernemings te bestuur, te bestuur en te bestuur. Dit word soms na verwys as korporatiewe bestuur, en dit behels om te verseker dat die korporasie aan wetlike en regulatoriese standaarde voldoen, soos die indien van rekeninge, aandeelhouersvergaderings en die veiligheid van maatskappydata.

Maatskappysekretarisse is nie dieselfde as algemene sekretarisse of administratiewe personeel nie. Terwyl private firmas nie deur die wet vereis word om 'n maatskappysekretaris aan te stel nie, doen baie dit omdat hulle die waarde daarvan waardeer om iemand aanspreeklik te hê om te verseker dat die maatskappy aan wetlike vereistes voldoen.

Dit behels die skep van uitgebreide kontak met belanghebbendes om te verseker dat die firma dividende betaal en dokumentasie soos direkteurlyste, jaarlikse rekeninge en aandeelhouerlyste byhou.

Sommige van die belangrike rolle en funksies van 'n maatskappysekretaris sluit die volgende in:

As jy onseker is oor hoe om op die reis te begin om 'n maatskappysekretaresse te vind, kan jy ons kontak by Thryv Rekenmeesters of skeduleer 'n oproep om te bespreek alles wat jy moet weet.

het jy 'n maatskappysekretaris nodig?

Wie het 'n maatskappysekretaris nodig?

As jou besigheid 'n openbare korporasie of 'n staatsonderneming is, sal jy 'n maatskappysekretaris moet aanstel. As jou besigheid enige ander vorm is, soos 'n Privaat besigheid - jy mag, maar word nie vereis nie, om 'n maatskappysekretaris te huur.

In Suid-Afrika, volgens die Maatskappywet 71 van 2008, is alle maatskappye wat in die openbaar en in staatsbesit is, wetlik verplig om 'n maatskappysekretaris te hê. Dit is dus van kritieke belang om te verseker dat jy die regte persoon het wat vir jou maatskappy werk om aan regulatoriese mandate te voldoen.

Alhoewel daar nie van 'n private besigheid vereis word om 'n maatskappysekretaris te hê nie, moet dit nietemin sekere reëls volg wat in die Maatskappywet uiteengesit word. As jy byvoorbeeld beleggers in jou maatskappy het en hulle moet verstaan hoe korporatiewe keuses gemaak word en of hierdie besluite die toestemming van alle aandeelhouers het, is die maatskappysekretaris verantwoordelik vir daardie soort dokumente.

Soos gesien kan word, is die funksie van 'n maatskappysekretaris van kritieke belang in die voortdurend veranderende finansiële reguleringslandskap. By Thryv Rekenmeesters, ons dek alles wat jou besigheid nodig het, wat die ingewikkelde wêreld van maatskappysekretaresses insluit en wat jou besigheid nodig het om sukses te behaal.

Versoek 'n pasgemaakte kwotasie

Manlike rekenmeester van 'n rekeningkundige firma in Suid-Afrika
Kry gemoedsrus

Die voordele en voordele van die aanstelling van Thryv Accountants as maatskappysekretaris

Behalwe die wetlike vereistes om 'n maatskappysekretaris te hê, is daar 'n oorvloed voordele waaruit u onderneming kan voordeel trek.

Sommige van die voordele van die uitkontraktering van 'n maatskappysekretaris by Thryv Accountants sluit die volgende in:

  • Hulle ondersteun die benoemingskomitee en verifieer dat alle maatskappyprosedures korrek gevolg word.
  • Die maatskappysekretaris help met die korrekte inlywing, oriëntering, deurlopende opleiding en opleiding van direkteure, insluitend die ontleding van direkteure en uitvoerende bestuur se unieke opleidingsbehoeftes in hul fidusiêre en ander bestuursverpligtinge.
  • Verseker die toepaslike samestelling en tydige verspreiding van direksiedokumente, asook die hulp aan die voorsitter van die direksie en komitees met die ontwikkeling van jaarlikse werkplanne.
  • Die verskaffing van onderrig aan die maatskappy se direkteure, beide individueel en as 'n groep, oor hul rolle, verantwoordelikhede en bevoegdhede.
  • Sertifisering van die firma se finansiële jaarstate indien die maatskappy vereiste opgawes en kennisgewings ingevolge die Wet ingedien het, en of al sulke opgawes en kennisgewings akkuraat, korrek en op datum is.
  • Om te verseker dat, in ooreenstemming met die Wet, 'n afskrif van die maatskappy se finansiële jaarstate aan elke individu wat vereis word om een te hê, gelewer word.
  • Implementering van prosesse of stelsels om te help met organisatoriese bestuur of regulatoriese nakoming van jou maatskappy.
  • Rapportering aan die maatskappy se direksie van enige versuim aan die kant van die maatskappy of 'n direkteur om aan die reëls van die organisasie of die Maatskappywet te voldoen.
  • Die maatskappysekretaris verseker dat notules van alle aandeelhouersvergaderings, direksievergaderings en die vergaderings van enige komitees van die direkteure behoorlik aangeteken word in ooreenstemming met die Wet.
  • Kommunikasie met die voorsitter en is beskikbaar om omvattende praktiese ondersteuning en leiding aan die direkteure te verskaf.
  • Die maatskappysekretaris is verantwoordelik vir die verkryging van toepaslike antwoorde en kommentaar op bepaalde agenda-items en kwessies wat tydens vorige direksie- en direksiekomiteevergaderings geopper is.
  • Bring enige kwessies of nie-nakoming na die raad se kennisgewing.
  • Die maatskappysekretaris ondersteun die direksie in die evaluering van die direksielede, sy direkteure en senior bestuur elke jaar.
  • Om die direksie bewus te maak van enige wetgewing wat relevant is vir of raak die firma.

Maatskappy sekretariële dienste by Thryv Accountants

Ons doel is om besighede met alle finansiële en administratiewe take te help om hulle aan alle wette en wette te voldoen.

Ons sekretariële dienste wissel van jaarlikse besigheidsinstandhouding, administrasie, rekordhouding, maatskappyregistrasies, die byhou van aandeleregisters en sertifikate, aantekening van direkteursveranderinge, SEB-nakoming, en nog baie meer is alles deel van ons dienste.

Vir 'n meer gedetailleerde weergawe van die maatskappy sekretariële dienste wat ons bied, kan jy na ons uitreik om 'n meer pasgemaakte benadering te bespreek om jou besigheid aan voldoening te kry en gereed te maak om sukses te behaal.

Wat ons kliënte sê

Kliënte resensies

Piet LowesPiet Lowes
14:23 27 Feb. 24
Ek het ingestem om saam met iemand genaamd Conrad te werk – en sodra ek geteken het, het hy 'die maatskappy verlaat'. Baie vreemd, maar ek het volhard en ingestem om vir hul toppakket vir bestuursrekeninge, betaalstaat en basies alle rekeningkundige dienste te betaal. Ek het my nou by iemand met die naam Arnaud bevind. Nie vir lank nie, want ek is vinnig na iemand anders ingepalm. Oor die afgelope maand het hulle regtig onbehulpsaam geword, so ons het gevra om te vertrek. Hulle vra ons al vir 'n paar maande 'n geregistreerde verteenwoordiger fooi toe hul verteenwoordiger glad nie geregistreer was nie. Hulle ignoreer hierdie punt heeltemal en weier om die maande terug te betaal toe niemand namens ons by Thryv geregistreer was nie. Hulle probeer nou meer kontant by ons kry om die bestuursrekeninge te kry vir maande waarvoor ons reeds betaal het. Onbetroubaar, onbetroubaar en gierig. Moenie dit doen nie.
Sumehn SewrajSumehn Sewraj
21:31 18 Aug 23
Het die plesier gehad om vir 5 maande saam met die span te werk. Uiters professioneel en kundig in alle rekeningkundige aspekte. 100% beveel aan!
Arnaud BrunelArnaud Brunel
18:46 18 Jun 23
Ek het onlangs die plesier gehad om Thryv, 'n uitstaande rekeningkundige firma in Kaapstad te betrek, en ek kan nie hul dienste genoeg aanbeveel nie! Van begin tot einde was my ervaring met Thryv niks minder nie as uitsonderlik. Hul span toegewyde professionele persone beskik oor 'n indrukwekkende diepte van kennis en kundigheid in rekeningkunde. Hulle hanteer moeiteloos 'n wye reeks finansiële sake met uiterste akkuraatheid en aandag aan detail. Of dit nou belastingbeplanning, boekhouding of finansiële state is, Thryv het deurgaans my verwagtinge oortref. Die oomblik toe ek na Thryv uitreik, is ek met warmte en professionaliteit begroet. Die span het aandagtig na my behoeftes geluister en hul dienste daarvolgens aangepas en gepersonaliseerde oplossings verskaf wat by my unieke omstandighede aangepas is. Hulle bereidwilligheid om die ekstra myl te loop, onderskei hulle werklik. Wat ek die meeste van Thryv waardeer, is hul onwrikbare toewyding om tydige en akkurate resultate te lewer. Sperdatums word konsekwent nagekom sonder om die kwaliteit van hul werk in te boet. Hulle navigeer komplekse finansiële regulasies en belastingwette met gemak, wat voldoening en gemoedsrus verseker. Boonop bevorder Thryv se deursigtigheid en oop kommunikasie 'n sterk gevoel van vertroue. Hulle neem die tyd om ingewikkelde rekeningkundige konsepte te verduidelik op 'n manier wat maklik verstaanbaar is, wat kliënte bemagtig om ingeligte besluite te neem. Dit is verfrissend om saam met 'n firma te werk wat kliënte-opvoeding net soveel waardeer as wat hulle doen. Benewens hul uitsonderlike diens, is Thryv se ligging in Kaapstad 'n bykomende bonus. Geleë in een van die mees lewendige stede in die wêreld, gee hul nabyheid aan plaaslike besighede en nywerhede hulle 'n unieke begrip van die plaaslike ekonomiese landskap. Hulle is goed toegerus om die rekeningkundige behoeftes spesifiek aan Kaapstad-gebaseerde besighede aan te spreek. Ten slotte beveel ek Thryv van harte aan vir al jou rekeningkundige behoeftes. Hulle professionaliteit, kundigheid en toewyding tot kliëntetevredenheid maak hulle die beste keuse in Kaapstad. Wat finansiële sake betref, is Thryv die firma wat jy kan vertrou om die kompleksiteite van die rekeningkundige wêreld naatloos te navigeer.
Adele LokkerAdele Lokker
13:50 19 23 Mei
Meer as 5 sterre! Thryv is 'n vars lug. Hul professionaliteit, kundigheid en vinnige reaksie is wat hul diens laat uitstaan. Die beste rekeningkundige firma in Kaapstad!
Lee-Anne WebsterLee-Anne Webster
07:44 18 Mei 23
Uitstekende diens. Van die aanvanklike vergadering tot onboaridng is alles verduidelik. Dankie aan almal by Thryv. Professioneel in elke opsig
Tahn HendricksTahn Hendricks
12:50 13 Maart 23
Vriendelike, doeltreffende en betroubare diens – ek sou 10 sterre gee as ek kon!
js_loader
0
    0
    Hangende aansoek
    Geen hangende registrasies nieTerug na rekeningkundige pakkette

    Versoek 'n kwotasie

    Vul asseblief die vorm hieronder in en ons sal so gou moontlik na jou terugkom.