Maatskappy sekretaresse
Die belangrike rol van maatskappysekretarisse in nakoming, regulering en bestuur
Jou maatskappy het baie vereistes en mandate wat nagekom moet word om suksesvol te wees en binne Suid-Afrika te groei. Administratiewe laste kan dikwels na 'n nimmereindigende taak van voldoening en regulering lyk.
En dis waar 'n maatskappysekretaris intree. By Thryv Accountants het ons dit ons missie gemaak om ons dienste aan te pas om besighede en korporasies in Suid-Afrika te ondersteun. Maar eerstens, wat is 'n maatskappysekretaris, en het jou besigheid een nodig?
Inleiding
Wat doen 'n maatskappysekretaris?
’n Maatskappysekretaris doen veel meer as om net regsake te hanteer. Hulle hou toesig oor die wetlike keuses wat relevant is vir jou maatskappy/korporasie se bestuur en besigheid. Maatskappysekretarisse het 'n sterk administrasieplig binne jou organisasie, om voldoening te handhaaf en te verseker dat alle direksiebesluite ten volle geïmplementeer word.
Maatskappysekretarisse is 'n belangrike bron van raad vir jou besigheid, wat kan wissel van regsvoorligting tot rekeningkundige advies oor finansiële verslagdoening tot die formulering van strategieë en korporatiewe beplanning.
Maatskappysekretarisse is in beheer van 'n maatskappy se administrasie en nakoming. Ten spyte van die titel is die pos nie klerklik of sekretarieel in die tradisionele sin nie. Elke suksesvolle, goed bestuurde besigheid vereis 'n bestuurspesialis wat 'n kultuur van soliede bestuur kan ontwikkel en as 'n betroubare konsultant oor kritieke probleme kan dien.
Eenvoudig gestel, 'n maatskappysekretaris dien as 'n raadgewer vir die raad van direkteure en help hulle om ferm en wetlik regte administratiewe keuses te maak.
Rol
Wat is die rol van 'n maatskappysekretaris in Suid-Afrika?
Die rol van 'n maatskappysekretaris is om sakedirekteure by te staan in hoe om hul ondernemings te bestuur, te bestuur en te bestuur. Dit word soms na verwys as korporatiewe bestuur, en dit behels om te verseker dat die korporasie aan wetlike en regulatoriese standaarde voldoen, soos die indien van rekeninge, aandeelhouersvergaderings en die veiligheid van maatskappydata.
Maatskappysekretarisse is nie dieselfde as algemene sekretarisse of administratiewe personeel nie. Terwyl private firmas nie deur die wet vereis word om 'n maatskappysekretaris aan te stel nie, doen baie dit omdat hulle die waarde daarvan waardeer om iemand aanspreeklik te hê om te verseker dat die maatskappy aan wetlike vereistes voldoen.
Dit behels die skep van uitgebreide kontak met belanghebbendes om te verseker dat die firma dividende betaal en dokumentasie soos direkteurlyste, jaarlikse rekeninge en aandeelhouerlyste byhou.
Sommige van die belangrike rolle en funksies van 'n maatskappysekretaris sluit die volgende in:
- Die belê en administreer van algemene jaarvergaderings soos die generering van agendas, notules neem, besluite kommunikeer en vergaderingskorrespondensie hanteer
- Die verskaffing van finansiële, regs- en strategiese bystand binne en buite hierdie vergaderings
- Ondersteuning van direkteure en lede van die senior leierskapspan oor korporatiewe bestuurskwessies
- Bly op hoogte van regulatoriese of wetgewende veranderinge en regulasies wat jou organisasie negatief kan beïnvloed
- Verseker dat beleide op datum en gemagtig is
- In openbare firmas, dien as 'n kontakpunt en kweek positiewe verbintenisse met aandeelhouers
As jy onseker is oor hoe om op die reis te begin om 'n maatskappysekretaresse te vind, kan jy ons kontak by Thryv Rekenmeesters of skeduleer 'n oproep om te bespreek alles wat jy moet weet.
het jy 'n maatskappysekretaris nodig?
Wie het 'n maatskappysekretaris nodig?
As jou besigheid 'n openbare korporasie of 'n staatsonderneming is, sal jy 'n maatskappysekretaris moet aanstel. As jou besigheid enige ander vorm is, soos 'n Privaat besigheid - jy mag, maar word nie vereis nie, om 'n maatskappysekretaris te huur.
In Suid-Afrika, volgens die Maatskappywet 71 van 2008, is alle maatskappye wat in die openbaar en in staatsbesit is, wetlik verplig om 'n maatskappysekretaris te hê. Dit is dus van kritieke belang om te verseker dat jy die regte persoon het wat vir jou maatskappy werk om aan regulatoriese mandate te voldoen.
Alhoewel daar nie van 'n private besigheid vereis word om 'n maatskappysekretaris te hê nie, moet dit nietemin sekere reëls volg wat in die Maatskappywet uiteengesit word. As jy byvoorbeeld beleggers in jou maatskappy het en hulle moet verstaan hoe korporatiewe keuses gemaak word en of hierdie besluite die toestemming van alle aandeelhouers het, is die maatskappysekretaris verantwoordelik vir daardie soort dokumente.
Soos gesien kan word, is die funksie van 'n maatskappysekretaris van kritieke belang in die voortdurend veranderende finansiële reguleringslandskap. By Thryv Rekenmeesters, ons dek alles wat jou besigheid nodig het, wat die ingewikkelde wêreld van maatskappysekretaresses insluit en wat jou besigheid nodig het om sukses te behaal.
Kry gemoedsrus
Die voordele en voordele van die aanstelling van Thryv Accountants as maatskappysekretaris
Sommige van die voordele van die uitkontraktering van 'n maatskappysekretaris by Thryv Accountants sluit die volgende in:
- Hulle ondersteun die benoemingskomitee en verifieer dat alle maatskappyprosedures korrek gevolg word.
- Die maatskappysekretaris help met die korrekte inlywing, oriëntering, deurlopende opleiding en opleiding van direkteure, insluitend die ontleding van direkteure en uitvoerende bestuur se unieke opleidingsbehoeftes in hul fidusiêre en ander bestuursverpligtinge.
- Verseker die toepaslike samestelling en tydige verspreiding van direksiedokumente, asook die hulp aan die voorsitter van die direksie en komitees met die ontwikkeling van jaarlikse werkplanne.
- Die verskaffing van onderrig aan die maatskappy se direkteure, beide individueel en as 'n groep, oor hul rolle, verantwoordelikhede en bevoegdhede.
- Sertifisering van die firma se finansiële jaarstate indien die maatskappy vereiste opgawes en kennisgewings ingevolge die Wet ingedien het, en of al sulke opgawes en kennisgewings akkuraat, korrek en op datum is.
- Om te verseker dat, in ooreenstemming met die Wet, 'n afskrif van die maatskappy se finansiële jaarstate aan elke individu wat vereis word om een te hê, gelewer word.
- Implementering van prosesse of stelsels om te help met organisatoriese bestuur of regulatoriese nakoming van jou maatskappy.
- Rapportering aan die maatskappy se direksie van enige versuim aan die kant van die maatskappy of 'n direkteur om aan die reëls van die organisasie of die Maatskappywet te voldoen.
- Die maatskappysekretaris verseker dat notules van alle aandeelhouersvergaderings, direksievergaderings en die vergaderings van enige komitees van die direkteure behoorlik aangeteken word in ooreenstemming met die Wet.
- Kommunikasie met die voorsitter en is beskikbaar om omvattende praktiese ondersteuning en leiding aan die direkteure te verskaf.
- Die maatskappysekretaris is verantwoordelik vir die verkryging van toepaslike antwoorde en kommentaar op bepaalde agenda-items en kwessies wat tydens vorige direksie- en direksiekomiteevergaderings geopper is.
- Bring enige kwessies of nie-nakoming na die raad se kennisgewing.
- Die maatskappysekretaris ondersteun die direksie in die evaluering van die direksielede, sy direkteure en senior bestuur elke jaar.
- Om die direksie bewus te maak van enige wetgewing wat relevant is vir of raak die firma.
Maatskappy sekretariële dienste by Thryv Accountants
Ons doel is om besighede met alle finansiële en administratiewe take te help om hulle aan alle wette en wette te voldoen.
Ons sekretariële dienste wissel van jaarlikse besigheidsinstandhouding, administrasie, rekordhouding, maatskappyregistrasies, die byhou van aandeleregisters en sertifikate, aantekening van direkteursveranderinge, SEB-nakoming, en nog baie meer is alles deel van ons dienste.
Vir 'n meer gedetailleerde weergawe van die maatskappy sekretariële dienste wat ons bied, kan jy na ons uitreik om 'n meer pasgemaakte benadering te bespreek om jou besigheid aan voldoening te kry en gereed te maak om sukses te behaal.