Die indiening van belasting vir jou klein besigheid kan tydrowend wees. En hoewel jy dalk 'n deeglike kennis van jou finansiële situasie opdoen en bereid is om oortyd te werk wanneer dit by belastingseisoen kom, is dit waarskynlik onvolhoubaar.
Soms dink jy dalk om jou belastingverantwoordelikhede aan 'n geoktrooieerde rekenmeester te gee, sal elke probleem oplos, maar jy versuim om hul koers met jou alledaagse rekenmeester te vergelyk. As u 'n rekenmeester aanstel, kan u verslae ontvang wanneer dit ook al nodig is teen 'n goedkoper tarief. Hulle sal ook jou belasting betyds indien.
Deeltydse rekenmeester
Miskien vereis jou begroting of behoeftes slegs gedeeltelike dienste van 'n rekenmeester. Om 'n deeltydse rekenmeester aan te stel, beteken laer retensiefooie. As jy nie van plan is om hul dienste die hele jaar deur te gebruik nie, is uitkontraktering jou beste opsie. Jy het dalk 'n toegewyde boekhouer nodig en skakel eers jou belastingadviseur in die belastingseisoen. Kleinsakebelasting vereis akkurate boekhouding onafhanklik van jou rekenmeester.
Deeltydse rekenmeesters verstaan dat klein ondernemings hul belasting moet verminder, en hulle weet wanneer en hoe om regulasies in hul guns toe te pas. Weet nie of jy vir belastingverligting kwalifiseer nie? Hulle ken jou situasie en hoe om dit te maksimeer.
Rekenmeesters bied bykomende voordele soos die beplanning van rekeningkundige strategieë en het onvermydelik ondervinding om in 'n span te werk.
Wat om te oorweeg wanneer jy 'n rekenmeester vir jou belasting aanstel
As jy nie vertroud is met of nie verwysings het wanneer jy 'n belastingrekenmeester aanstel nie, is hier 'n paar vrae om te oorweeg wanneer jy jou eerste besigheidsrekenmeester aanstel om hul moontlike vlak van bydrae tot jou besigheid te bepaal.
Sal hulle jou bystaan bo jou belastingbehoeftes?
Belastingseisoen is wanneer hulle die nodigste is, maar hul rol beïnvloed jou ook wanneer dit by ouditering kom (afhangende van jou PI-telling). Is hulle beskikbaar buite belastingseisoen? As hulle nie 'n volledige skedule die hele jaar deur het nie, is hulle ten minste die tipe persoon wat proaktief op hoogte sal bly van die veranderinge in belastingwette?
Beskikbaarheid: wat is hul skedule?
Kan jy hulle verskeie kere per jaar besoek? N maand? Wanneer jy ook al finansiële advies nodig het? Is hulle meer geïnteresseerd om kliënte te help wat hoër betaal in plaas daarvan om jou kleinsakebelasting op 'n konsekwente basis te bestuur? Sulke besonderhede is beter bekend voordat jy dit vir jou rekeningkundige behoeftes betrek.
Vlak van ondervinding in verhouding tot jou belastingbehoeftes?
Beskikbaarheid is een ding, maar vorige ondervinding met soortgelyke besighede kan beteken om relevante afskrywings en belastingaanspreeklikheid te vind voordat spertye verbygaan. Is hulle goed vertroud, maar nie waar jy hul probleemoplossingsvaardighede nodig het nie? Vind 'n rekenmeester met relevante ondervinding deur onderhoude met meer as een te voer.
Met die regte rekenmeester wat jou help met jou kleinsakebelasting, kan jy sekere voordele verwag soos:
Belastingnakoming
Soos elke ander onderneming word belasting op klein ondernemings dieselfde behandel. Jy het steeds dieselfde verantwoordelikhede, om nie eens te praat van dieselfde hulpbronne nie. Die opstel en indien van jou jaarlikse belastingstate word doeltreffender gemaak met eFiling. Om rekenmeesters in die buurt te hou wat belasting verstaan, kan bydra tot jou besigheid se aftrekkings en die werklading vir die rekeningkundige afdeling verminder.
Weet jy of jou klein- of mediumgrootte besigheid vir omsetbelasting (TOT) kwalifiseer? Die verskil in jou jaarlikse wins kan geweldig beïnvloed word as jy beide inkomstebelasting en BTW betaal, in plaas daarvan om TOT te betaal. Om 'n rekenmeester oor sulke sake aan te stel, kan jou finansiële stand 'n paar kerwe laat styg. Hulle kan ook doeltreffende belastingprosesse vir die volgende werknemer instel. Herstrukturering is nie die maklikste taak nie, maar met 'n intuïtiewe verstand wat vertroud is met kleinsakebelasting, sal jy jouself op die regte pad gelei het.
Alhoewel jy jou jaarlikse belastingopgawes aanlyn kan doen, sal die aanstelling van 'n rekenmeester die proses vereenvoudig en jou moeiteloos aan die toepaslike belastingregulasies voldoen.
Adviserende in belastingopgawes en aftrekkings
Die nommer een werk van jou rekening is om jou geld te spaar op jou klein besigheidsbelasting. Hulle weet waar om aansoek te doen vir vrystellings, wat om te registreer jaarlikse belastingaftrekkings, en verhoog jou algehele kontantvloei as gevolg van die indiening van akkurate belastingopgawes.
Om te weet watter aftrekkings gemaak moet word, kan oorweldigend wees, maar om 'n rekenmeester te hê om jou te help om besluite te neem (soos om te kies tussen 'n gestandaardiseerde aftrekking of 'n gedetailleerde aftrekking) is van onskatbare waarde. As gesoute veterane in belastingaftrekkings, kan hulle help om jou klein besigheidsbelasting aansienlik te verlaag.
Hul werk word makliker gemaak met goed gedokumenteerde finansiële rekords wat deur 'n boekhouer bestuur word. Die twee sou dikwels hand aan hand werk.
Sekere professionele rekenmeesters soos geoktrooieerde rekenmeesters of ingeskrewe agente kan jou ook adviseer oor jou kleinsakebelasting. Albei is opgevoed in belastingtoegewings en alle sake rakende belasting soos genoem. Terwyl jy op jou rekenmeester sal staatmaak vir ander kleinsakebelastingdienste, sal jy meer baat vind by in-diepte konsultasie van gespesialiseerde rekenmeesters. Met 'n toename in winste, terugbetalings en vrystellings kan u kontantvloei verhoog en u bates behou.